Pomoc
V prípade otázok týkajúcich sa elektronických služieb portálu, služieb elektronickej schránky alebo informačné obsahu portálu využite služby Ústredného kontaktného centra, ktoré môžete kontaktovať cez:
Kontaktný formulár
na hlásenie vašich problémov, pripomienok, otázok a podnetov.
Telefónne číslo: +421 2 35 803 083
Operátori kontaktného centra sú vám k dispozícii počas pracovných dní, v pondelok až piatok, od 8.00 do 18.00 h. Mimo uvedených časov a v dňoch pracovného pokoja môžete zanechať telefonický odkaz s kontaktom na vás. Operátori kontaktného centra vám spätne zavolajú.
Predtým, ako sa obrátite na kontaktné centrum odporúčame vám prečítať si informácie zverejnené v návodoch, alebo príručkách. Tieto môžu byť pre vás užitočné v prípade, že si neviete poradiť so situáciou pri využívaní služieb alebo iných funkcionalít portálu. Odporúčame vám preto oboznámiť sa s informáciami v nasledujúcich sekciách:
Návody a postupy
kde sú zverejnené používateľské príručky, manuály a návody riešenia modelových situácií na portáli.
Ak sa vám aj napriek informáciám zverejneným v uvedených sekciách nepodarilo vašu situáciu vyriešiť, napíšte alebo zavolajte na Ústredné kontaktné centrum.