Výberové konanie
Identifikátor výberového konania
VK/2024/906
 
Služobný úrad
Pôdohospodárska platobná agentúra
 
Sídlo služobného úradu
Hraničná 4826/12
Bratislava - mestská časť Ružinov
81526
 
Druh výberoveho konania
širšie vnútorné výberové konanie
 
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov
 
Počet obsadzovaných miest
1
 
 
Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste
Organizačný útvar
Odbor prístupu LEADER
 
Nadriadený organizačný útvar
Sekcia projektových podpôr
 
Odbor štátnej služby
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
 
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii
štátny radca - špecialista posudzovania projektov fondov EÚ
 
Druh štátnej služby
stála štátna služba
 
Najnáročnejšia činnosť
Koncepčné alebo metodické činnosti na úrovni iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.
 
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť
V rámci administratívnej kontroly prijatých žiadostí: a) zodpovedá za 1. vyhodnocovanie projektov v rámci projektovo orientovaných opatrení PRV SR 2014 – 2020 v rámci implementácie LEADER, 2. vyhodnotenie Stratégií miestneho rozvoja vedeného komunitou, a ich aktualizácií, 3. schválenie žiadostí o nenávratný finančný príspevok v rámci prístupu LEADER, b) vypracováva a vykonáva 1. príjem, registráciu a vyhodnocovanie projektových zámerov/žiadostí o nenávratný finančný príspevok v rámci projektovo orientovaných opatrení PRV SR 2014 – 2020 v rámci implementácie LEADER, 2. vyhodnotenie Stratégií miestneho rozvoja vedeného komunitou, a ich aktualizácií, 3. schvaľovanie harmonogramov výziev MAS a ich aktualizácií, schvaľovanie Výziev MAS na predkladanie ŽoNFP a ich zmien, 4. návrhy rozhodnutí o schválení/neschválení žiadostí o schválenie stratégií CLLD, 5. návrhy rozhodnutí o zastavení konania, schválení/neschválení žiadostí o nenávratný finančný príspevok podľa zákona č. 292/2014 Z. z., 6. pripravuje návrhy hodnotiacich správ v prípade podaných projektových zámerov, rozhodnutí o schválení/neschválení žiadosti o nenávratný finančný príspevok, rozhodnutí o zastavení konania, podľa zákona č. 292/2014 Z. z., 7. zaznamenávanie informácií súvisiacich so schémami štátnej/minimálnej pomoci do príslušného IS, 8. priebežné testovanie príslušnej časti aplikačného softvéru, 9. návrhy zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného príspevku s prijímateľmi (oprávnenými žiadateľmi), 10. podklady k monitoringu, 11. dokumenty/odborné materiály/stanoviská v pôsobnosti odboru, vyjadrenia pre vecne príslušné organizačné útvary, kontrolné, resp. iné kompetentné orgány, 12. návrh riešení auditných zistení a opatrení na nápravu zistených nedostatkov z vykonaných kontrol/auditu a pracuje na odstránení príčin ich vzniku, 13. ďalšie odborné úlohy vzťahujúce sa k vecnej príslušnosti odboru. Podľa pokynov riaditeľa odboru sa podieľa na zabezpečovaní všetkých aktuálne potrebných koncepčných a koordinačných prác potrebných pre implementáciu programov spolufinancovaných z fondov EÚ vo vymedzenej oblasti. Plní ďalšie úlohy podľa pokynov riaditeľa odboru, riaditeľa Sekcie projektových podpôr a GR PPA.
 
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby
Akademická 4
Nitra
94901
 
 
Profil uchádzača
Predpoklady
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
 
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov
Nie
 
 
Kvalifikačné predpoklady
Vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
 
 
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky
Nie
 
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť
Nie
 
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka
Nie
 
Vyžaduje sa odborná prax
v prípade VŠ 1. stupňa sa vyžaduje odborná prax v oblasti projektov 1 rok.
 
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami
nevyžaduje sa
 
Ďalšie požiadavky
Ovládanie príslušnej legislatívy: • znalosť Systému riadenia programu rozvoja vidieka SR 2014-2022, v znení dodatkov 1 až 7, • znalosť systému finančného riadenia Európskeho poľnohospodárskeho fondu pre rozvoj vidieka 2014 - 2022, verzia 3.2, • znalosť Programu rozvoja vidieka SR 2014 – 2022 (po 10. modifikácii schválenej európskou komisiou 18.08.2022), • znalosť zákona č. 280/2017 Z. z. o poskytovaní podpory a dotácie v pôdohospodárstve a rozvoji vidieka a o zmene zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, • znalosť nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 1305/2013 • znalosť zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe v znení neskorších predpisov, • znalosť Ústavy SR a iných všeobecne záväzných právnych predpisov a právnych záväzných aktov Európskych spoločenstiev a Európskej únie • schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť, schopnosť pracovať pod tlakom, adaptabilita a flexibilita.
 
 
Zoznam požadovaných dokumentov
  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  2. Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  3. Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  4. Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  5. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
  6. Čestné vyhlásenie o trvaní štátnozamestnaneckého pomeru uchádzača ku dňu prihlásenia sa do výberového konania alebo o evidovaní uchádzača v registri nadbytočných štátnych zamestnancov ku dňu prihlásenia sa do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  7. Čestné vyhlásenie o odbornej praxi v prípade VŠ 1. stupňa
 

Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:

  • v listinnej podobe

    V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.

  • v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní

    V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.

    • bez autentifikácie (bez použitia eID karty)

      V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.

    • po autentifikácii (s použitím eID karty)

      V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.

 
 
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania
26.02.2024
 
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi
01.03.2024
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe
https://open.slovensko.sk/vk
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
 
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania
marec 2024
 
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
 
Spôsob vykonania výberového konania
písomná časť a ústna časť
 
 
Kontaktná osoba
Meno
Mgr. Andrea Sláviková
 
Telefónne číslo
+421918612609