Výberové konanie
Identifikátor výberového konania
VK/2024/628
 
Služobný úrad
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
 
Sídlo služobného úradu
Pribinova 2
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
81272
 
Druh výberoveho konania
vonkajšie výberové konanie
 
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby
 
Počet obsadzovaných miest
1
 
 
Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste
Organizačný útvar
Odbor krízového riadenia Okresného úradu Senec
 
Odbor štátnej služby
2.17 - Vnútro
 
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii
hlavný radca
 
Vedúci štátny zamestnanec
vedúci odboru
 
Druh štátnej služby
stála štátna služba
 
Najnáročnejšia činnosť
Špecializovaná činnosť v príslušnom odbore štátnej služby spočívajúca najmä v analytickej činnosti, vo vyhodnocovaní výsledkov a v príprave podkladov na rozhodovanie v pôsobnosti okresného úradu. Prešetrovanie sťažností vrátane vydávania rozhodnutí v príslušnom odbore štátnej služby.
 
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť
Riadenie odboru, organizovanie a koordinovanie úloh na úseku krízového riadenia a civilnej ochrany. Zodpovedá za plnenie úloh vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, smernice Ministerstva vnútra Slovenskej Republiky, ktorou sa určujú podrobnosti o vnútornej organizácii okresného úradu a plánovacích dokumentov okresného úradu v rozsahu pôsobnosti odboru. Zodpovedá za plánovanie úloh odboru na základe plánov okresného úradu, za včasnosť, správnosť, komplexnosť a formálnu úpravu vypracúvaných materiálov podľa pôsobnosti odboru a za kontrolu plnenia úloh odboru. Prijíma opatrenia na odstránenie zistených nedostatkov v činnosti odboru. Podpisuje rozhodnutia a dokumenty a zodpovedá za ich správnosť. Zodpovedá za ochranu utajovaných skutočností a za bezpečnosť informácií v pôsobnosti odboru. Zodpovedá za zabezpečenie úloh odboru pri príprave na riešenie krízových situácií a pri ich riešení. Plní úlohy vedúceho sekretariátu bezpečnostnej rady okresu. Vykonáva funkciu podpredsedu krízového štábu okresného úradu, plní funkciu vedúceho výjazdovej skupiny okresného úradu, za tým účelom je zaradený do plánu vyrozumenia okresného úradu. Zodpovedá za plnenie ďalších úloh podľa pokynov prednostu okresného úradu. Prijíma opatrenia a ukladá úlohy potrebné k zabezpečeniu obrany SR na teritóriu obvodu Senec. Koordinuje spracovanie plánu čerpania finančných prostriedkov štátneho rozpočtu na CO a hospodárskej mobilizácie. Vykonáva kontrolnú činnosť efektívneho čerpania pridelených finančných prostriedkov odboru krízového riadenia Okresného úradu. Rozhodovanie v prvom stupni správneho konania v osobitne zložitých prípadoch. Kontrolná činnosť vrátane vydávania rozhodnutí v príslušnom odbore štátnej služby. Plní úlohy zástupcu prednostu pre činnosť bezpečnostnej rady a krízového riadenia.
 
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby
 
Senec
 
 
Profil uchádzača
Predpoklady
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
 
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov
Áno
 
 
Kvalifikačné predpoklady
Vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
 
Osobitný kvalifikačný predpoklad
U úspešného uchádzača sa bude po prijatí do stálej štátnej služby vyžadovať získanie odbornej spôsobilosti na úseku civilnej ochrany podľa zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov
 
 
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky
Áno
 
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť
Nie
 
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka
Nie
 
Vyžaduje sa odborná prax
POTREBNÉ - dva roky na úseku krízového riadenia, civilnej ochrany
 
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami
vyžaduje sa pre stupeň utajenia „Dôverné“ u vybraného úspešného uchádzača po jeho prijatí na obsadzované miesto
 
Ďalšie požiadavky
- znalosti práce s počítačom: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet, - samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, rozhodovacie schopnosti, komunikačné zručnosti, analytické, koncepčné a strategické myslenie, riadiace schopnosti, - znalosť všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona č. 460/1992 Zb. Ústava Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov, zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 180/2013 Z. z. o organizácii miestnej štátnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, zákona č. 9/2010 Z. z. o sťažnostiach v znení neskorších predpisov, zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, - znalosť všeobecne záväzných právnych predpisov a právnych predpisov z príslušného odboru štátnej služby, najmä zákona ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov, zákona č. 387/2002 Z. z. o riadení štátu v krízových situáciách mimo času vojny a vojnového stavu v znení neskorších predpisov, zákona NR SR č. 42/1994 Z. z. o civilnej ochrane obyvateľstva v znení neskorších predpisov a vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, zákona č. 129/2002 Z. z. o integrovanom záchrannom systéme v znení neskorších predpisov, zákona č. 7/2010 Z. z. o ochrane pred povodňami v znení neskorších predpisov a vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, zákona č. 110/2004 Z. z. o fungovaní Bezpečnostnej rady Slovenskej republiky v čase mieru v znení neskorších predpisov.
 
 
Zoznam požadovaných dokumentov
  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  2. Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  3. Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  4. Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  5. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
 

Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:

  • v listinnej podobe

    V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.

  • v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní

    V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.

    • bez autentifikácie (bez použitia eID karty)

      V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.

    • po autentifikácii (s použitím eID karty)

      V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.

 
 
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania
07.02.2024
 
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi
16.02.2024
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe
https://open.slovensko.sk/vk
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe
Oddelenie personálne Okresný úrad Senec Hurbanova 21 903 01 Senec
 
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania
12.3.2024
 
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania
Sekcia verejnej správy MV SR Drieňová 22 826 86 Bratislava
 
Spôsob vykonania výberového konania
písomná časť a ústna časť
 
 
Kontaktná osoba
Meno
Ing. Andrea McNutt
 
Telefónne číslo
+421240202434