Výberové konanie
Identifikátor výberového konania
VK/2023/4255
 
Služobný úrad
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
 
Sídlo služobného úradu
Pribinova 2
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
812 72
 
Druh výberoveho konania
širšie vnútorné výberové konanie
 
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov
 
Počet obsadzovaných miest
1
 
 
Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste
Organizačný útvar
oddelenie implementácie plánu obnovy a odolnosti, centrum projektového riadenia, kancelária ministra vnútra SR, Ministerstvo vnútra SR
 
Odbor štátnej služby
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
 
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii
generálny štátny radca - odborník
 
Druh štátnej služby
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
 
Najnáročnejšia činnosť
Koordinovanie celoštátneho systému a určovanie zásad čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.
 
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť
V oblasti projektového riadenia sa podieľa na koordinácii implementácie prostriedkov programu na základe nariadenia EP a Rady 2021/241, ktorým sa zriaďuje Mechanizmus na podporu obnovy a odolnosti („nariadenie RRF“) Zabezpečuje činnosť projektového manažéra pri implementácii projektu a podieľa sa na koordinácii činností súvisiacich s podporou procesu implementácie. Zabezpečuje koordináciu procesov pri stanovených míľnikoch projektu a splnenie stanoveného cieľa v spolupráci s prijímateľom. Koordinuje manažment činností súvisiacich s reportingom plnenia zmlúv prijímateľov prostriedkov mechanizmu. Zabezpečuje podpornú dokumentáciu k implementácii investície. Zabezpečuje súčinnosť pri výkone kontroly a auditov a pri odstraňovaní nezrovnalostí pri projektoch podporených mechanizmom na podporu obnovy a odolnosti. Poskytuje podporu prijímateľom prostriedkov mechanizmu obnovy a odolnosti. Poskytuje podporu v oblasti stratégie a implementácie investície. Podieľa sa na plnení úlohy vyplývajúcich pre ministerstvo najmä: z Programového vyhlásenia vlády Slovenskej republiky, z uznesení vlády Slovenskej republiky, z Mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, zo Systému implementácie Plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky.
 
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby
 
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
 
 
Profil uchádzača
Predpoklady
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
 
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov
Nie
 
 
Kvalifikačné predpoklady
Vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
 
 
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky
Nie
 
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť
Nie
 
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka
Nie
 
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami
nevyžaduje sa
 
Ďalšie požiadavky
Požadované schopnosti a osobnostné vlastnosti: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - samostatnosť, - adaptabilita a flexibilita, - svedomitosť a spoľahlivosť. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Znalosť práce s PC – MS Office, internet, emailový klient. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Požadované odborné znalosti a skúsenosti, najmä: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- • znalosť zákona č. 368/2021 Z. z. o mechanizme na podporu obnovy a odolnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; • znalosť Systému implementácie plánu obnovy a odolnosti Slovenskej republiky; • znalosť platných právnych predpisov Slovenskej republiky a Európskej únie v oblasti implementácie európskych štrukturálnych a investičných fondov, najmä: - zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; • znalosť operačných programov a ich cieľov; - znalosť rozdelenia základných úloh a kompetencií kľúčových subjektov zapojených do implementácie európskych štrukturálnych a investičných fondov (Centrálny koordinačný orgán, Riadiaci orgán, Platobná jednotka, Certifikačný orgán, Orgán auditu, Európska komisia) - poznanie účelu Partnerskej dohody Slovenskej republiky na roky 2021 – 2027, obsahu a tematického zamerania podpory európskych štrukturálnych a investičných fondov; - znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr; ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov, zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a ďalšie znalosti.
 
 
Zoznam požadovaných dokumentov
  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  2. Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  3. Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  4. Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  5. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
  6. Čestné vyhlásenie, že Váš štátnozamestnanecký pomer podľa zákona č. 55/2017 Z. z. ku dňu prihlásenia sa do výberového konania trvá alebo čestné vyhlásenie, že ste v čase prihlásenia sa do výberového konania evidovaný v registri nadbytočných štátnych zamestnancov (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
 

Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:

  • v listinnej podobe

    V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.

  • v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní

    V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.

    • bez autentifikácie (bez použitia eID karty)

      V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.

    • po autentifikácii (s použitím eID karty)

      V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.

 
 
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania
05.10.2023
 
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi
12.10.2023
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe
https://open.slovensko.sk/vk
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky -------------------------------------------------------------------------------- sekcia personálnych a sociálnych činností -------------------------------------------------------------------------------- osobný úrad -------------------------------------------------------------------------------- Pribinova 2, 812 72 Bratislava --------------------------------------------------------------------------------
 
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania
október/november 2023
 
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania
Pribinova 2, 812 72 Bratislava
 
Spôsob vykonania výberového konania
písomná časť a ústna časť
 
Iné
1./Výberové konanie bude pozostávať z nasledujúcich foriem overenia odborných vedomostí, schopností a osobnostných predpokladov uchádzačov: 1. odborný test 2. osobný pohovor. ---------------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------- 2./ V žiadosti o zaradenie do výberového konania je potrebné uvádzať všetky náležitosti v súlade s § 3 vyhlášky Úradu vlády Slovenskej republiky č. 127/2017 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o výberových konaniach v znení vyhlášky č. 507/2019 Z. z. : a) názov a sídlo služobného úradu, ktorý vyhlásil výberové konanie, b) organizačný útvar, c) identifikátor výberového konania, d) titul, meno a priezvisko uchádzača, e) dátum narodenia uchádzača, f) rodné číslo uchádzača, ak ho má pridelené, g) občianstvo uchádzača, h) telefonický kontakt a e-mailový kontakt uchádzača, i) korešpondenčnú adresu uchádzača a ďalšie požadované údaje. ---------------------------------------------------------------------------- 3. Pri predkladaní kópie dokladu o získaní vysokoškolského vzdelania, je potrebné pri vysokoškolskom vzdelaní získanom v cudzine, okrem vysokoškolského vzdelania získaného v Českej republike, predložiť kópiu dokladu o jeho získaní s kópiou dodatku k vysokoškolskému diplomu spolu s kópiou ich osvedčeného prekladu do štátneho jazyka alebo kópiu dokladu o jeho získaní spolu s kópiou rozhodnutia podľa osobitného predpisu a pri vysokoškolskom vzdelaní získanom v Českej republike kópiu dokladu o jeho získaní s kópiou dodatku k vysokoškolskému diplomu. ---------------------------------------------------------------------------- 4./Úspešný a vybraný uchádzač je povinný pri prijímaní do štátnej služby doložiť k požadovaným dokumentom kópiu vysvedčenia o štátnej skúške.
 
 
Kontaktná osoba
Meno
Mgr. Zuzana Burzová
 
Telefónne číslo
+421250944110