Výberové konanie
Identifikátor výberového konania
VK/2022/4485
 
Služobný úrad
Pôdohospodárska platobná agentúra
 
Sídlo služobného úradu
Hraničná 4826/12
Bratislava - mestská časť Ružinov
81526
 
Druh výberoveho konania
širšie vnútorné výberové konanie
 
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov
 
Počet obsadzovaných miest
1
 
 
Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste
Organizačný útvar
Programová kancelária
 
Nadriadený organizačný útvar
Sekcia projektového riadenia IS
 
Odbor štátnej služby
1.05 - Informatika (sociálno-ekonomické informácie, štátny informačný systém)
 
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii
hlavný štátny radca - projektový manažér
 
Druh štátnej služby
stála štátna služba
 
Najnáročnejšia činnosť
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva, ostatného ústredného orgánu štátnej správy, orgánu alebo úradu, ktorý vykonáva štátne záležitosti na celoštátnej úrovni, alebo iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.
 
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť
Zodpovedá za: 1. koncepčné úlohy vyplývajúce z programu transformácie PPA s využitím prostriedkov IT na digitalizáciu PPA – optimalizáciu, automatizáciu a transparentnosť procesov, integráciu a dostupnosť dát, 2. úlohy pre prechodné obdobie 2021 – 2022, predovšetkým v oblasti aktualizácie a predĺženia SLA zmlúv pre kľúčové (agendové) systémy PPA na ďalšie roky (2022 – 2024), 3. prípravu podkladov pre rozbeh nového programového obdobia 2023 – 2027, Zabezpečuje a vykonáva: 1. organizáciu práce projektových tímov, 2. dokumentuje výstupy a vyhodnocuje činnosť a výsledky projektových tímov a poskytuje informácie vedeniu PPA, 3. eskaluje vedeniu PPA kritické odchýlky od projektových plánov, 4. informuje projektové tímy o rozhodnutiach a požiadavkách vedenia PPA, 5. podklady súvisiace s transformáciou PPA pomocou informačných technológií pre prechodné obdobie 2021 – 2022 v rámci existujúcich IS, 6. dokumentáciu požiadaviek, odporúčaní, noriem, IT a manažérskych štandardov a programových materiálov pre implementáciu nového IS pre poskytovanie podpor a dotácií v programovom období 2023 – 2027, 7. súlad koncepcie transformácie IS PPA so zákonom o informačných technológiách vo verejnej správe, vyhláškou Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy a ďalšími normami, 8. vybrané úlohy podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, 9. vybrané úlohy podľa vyhlášky NBÚ č. 362/2018 Z. z., ktorou sa ustanovuje obsah bezpečnostných opatrení, obsah a štruktúra bezpečnostnej dokumentácie a rozsah všeobecných bezpečnostných opatrení, 10. dokumentovanie, štruktúrované ukladanie a distribúciu výstupov z analytických a projektových činností, 11. zber, dokumentovanie a štruktúrované ukladanie popisu a schém procesov, procesných modelov a návrhov optimalizácie jednotlivých procesov PPA
 
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby
Hraničná 4826/12
Bratislava - mestská časť Ružinov
81526
 
 
Profil uchádzača
Predpoklady
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
 
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov
Nie
 
 
Kvalifikačné predpoklady
Vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
 
 
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky
Nie
 
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť
Nie
 
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka
Nie
 
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami
nevyžaduje sa
 
Ďalšie požiadavky
Ovládanie predpisov usmerňujúcich uvedené oblasti činností. Schopnosti a osobnostné vlastnosti: svedomitosť a spoľahlivosť, samostatnosť a schopnosť pracovať pod tlakom.
 
 
Zoznam požadovaných dokumentov
  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  2. Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  3. Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  4. Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  5. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
  6. Čestné vyhlásenie o trvaní štátnozamestnaneckého pomeru uchádzača ku dňu prihlásenia sa do výberového konania alebo o evidovaní uchádzača v registri nadbytočných štátnych zamestnancov ku dňu prihlásenia sa do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
 

Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:

  • v listinnej podobe

    V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.

  • v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní

    V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.

    • bez autentifikácie (bez použitia eID karty)

      V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.

    • po autentifikácii (s použitím eID karty)

      V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.

 
 
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania
28.10.2022
 
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi
07.11.2022
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe
https://open.slovensko.sk/vk
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
 
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania
november 2022
 
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
 
Spôsob vykonania výberového konania
písomná časť a ústna časť
 
 
Kontaktná osoba
Meno
Mgr. Andrea Sláviková
 
Telefónne číslo
+421918612609