Výberové konanie
Identifikátor výberového konania
VK/2022/1494
 
Služobný úrad
Pôdohospodárska platobná agentúra
 
Sídlo služobného úradu
Hraničná 4826/12
Bratislava - mestská časť Ružinov
81526
 
Druh výberoveho konania
širšie vnútorné výberové konanie
 
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov
 
Počet obsadzovaných miest
1
 
 
Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste
Organizačný útvar
Úsek informačných technológií a projektov IS
 
Nadriadený organizačný útvar
GR
 
Odbor štátnej služby
1.05 - Informatika (sociálno-ekonomické informácie, štátny informačný systém)
 
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii
hlavný štátny radca - riadiaci pracovník v oblasti informačných a komunikačných technológií
 
Vedúci štátny zamestnanec
riaditeľ úseku
 
Druh štátnej služby
stála štátna služba
 
Najnáročnejšia činnosť
Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni iného orgánu štátnej správy s celoštátnou pôsobnosťou.
 
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť
Vytváranie optimálnych podmienok pre vývoj a údržbu informačných systémov PPA pre implementáciu programov pre finančnú pomoc poskytovanú z fondov EAGGF, EPFRV a EFF, implementácia v rozsahu zaistenia bezpečnosti informačných systémov v súlade s legislatívou SR a EÚ. Koordinácia administratívnych postupov zabezpečujúcich bezpečné spracovanie, prenos a uchovávanie dát v súlade s bezpečnostnými štandardmi ISO 27001 a ISO 27002. Podieľanie sa na strategických činnostiach v súvislosti s implementáciou postupov pre vyplácanie prostriedkov zo štrukturálnych fondov do elektronických informačných systémov. Vykonávanie koordinačných činností súvisiacich s vybavením PPA potrebnou technologickou infraštruktúrou. Vykonávanie koordinačných činností súvisiacich s rozvojom agendových a strategických informačných systémov za cieľom vybudovania integrovaného informačného systému PPA. Vykonávanie koordinačných činností pri rezortných projektoch, pri medzirezortných projektoch a medzinárodných projektoch. Riadi činnosť sekcie informačných technológií v zmysle ustanovení definovaných v organizačnom poriadku PPA. Zodpovedá za uplatňovanie zásad štátnej politiky v oblasti informatizácie, elektronizácie v PPA a tvorbu strategických dokumentov v oblasti informatizácie PPA. Sleduje plnenie úloh za útvar informačných technológií a projektov IS voči ostatným organizačným útvarom a tretím stranám.
 
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby
Hraničná 4826/12
Bratislava - mestská časť Ružinov
81526
 
 
Profil uchádzača
Predpoklady
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
 
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov
Áno
 
 
Kvalifikačné predpoklady
Vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
 
 
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky
Nie
 
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť
Nie
 
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka
Nie
 
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami
nevyžaduje sa
 
Ďalšie požiadavky
Znalosť príslušnej legislatívy SR a EÚ vrátane príslušných delegovaných a vykonávacích aktov. Schopnosti a osobnostné vlastnosti: riadiace schopnosti, analytické, koncepčné a strategické myslenie, rozhodovacia schopnosť, schopnosť pracovať pod tlakom, samostatnosť, komunikačné schopnosti, svedomitosť a spoľahlivosť. Do výberového konania sa môže prihlásiť aj uchádzač, ktorý má ku dňu prihlásenia sa do výberového konania ukončené ako najvyššie dosiahnuté vzdelanie vysokoškolské vzdelanie I. stupňa. V takom prípade sa však v zmysle Prílohy č. 2 k zákonu o štátnej službe (zákon č. 55/2017 Z. z.) vyžadujú aj 3 roky praxe v oblasti vykonávania činnosti, ktorá má rovnaký alebo obdobný charakter ako činnosť vykonávaná na príslušnom štátnozamestnaneckom mieste podľa opisu štátnozamestnaneckého miesta. Požadovanú prax takýto uchádzač osvedčuje čestným vyhlásením o odbornej praxi (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané), ktoré predkladá spolu so žiadosťou o zaradenie do výberového konania a ostatnými dokumentami uvedenými v zozname požadovaných dokumentov.
 
 
Zoznam požadovaných dokumentov
  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  2. Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  3. Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  4. Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  5. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
  6. Čestné vyhlásenie o trvaní štátnozamestnaneckého pomeru uchádzača ku dňu prihlásenia sa do výberového konania alebo o evidovaní uchádzača v registri nadbytočných štátnych zamestnancov ku dňu prihlásenia sa do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
 

Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:

  • v listinnej podobe

    V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.

  • v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní

    V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.

    • bez autentifikácie (bez použitia eID karty)

      V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.

    • po autentifikácii (s použitím eID karty)

      V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.

 
 
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania
21.04.2022
 
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi
28.04.2022
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe
https://open.slovensko.sk/vk
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe
Pôdohospodárska platobná agentúra Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
 
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania
máj 2022
 
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania
Hraničná 4826/12 81526 Bratislava - mestská časť Ružinov
 
Spôsob vykonania výberového konania
písomná časť a ústna časť
 
 
Kontaktná osoba
Meno
Mgr. Andrea Sláviková
 
Telefónne číslo
+421918612609