Výberové konanie
Identifikátor výberového konania
VK/2017/2688
 
Služobný úrad
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
 
Sídlo služobného úradu
Pribinova  2
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
812 72
 
Druh výberoveho konania
vonkajšie výberové konanie
 
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby
 
Počet obsadzovaných miest
2
 
 
Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste
Organizačný útvar
oddelenie implementácie investičných projektov odboru inklúzie marginalizovaných rómskych komunít sekcie európskych programov
 
Odbor štátnej služby
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
 
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii
hlavný štátny radca - odborník
 
Vedúci štátny zamestnanec
Nie
 
Druh štátnej služby
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
 
Najnáročnejšia činnosť
Tvorba stratégie a štátnej politiky vo vymedzenej oblasti na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.
 
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť
Podieľa sa na príprave a implementácii Operačného programu Ľudské zdroje na programové obdobie 2014 – 2020 z úrovne SO v zmysle Zmluvy o vykonávaní časti úloh riadiaceho orgánu sprostredkovateľským orgánom. Zabezpečuje hlavné činnosti ako projektový manažér v súlade s metodikou ÚV SR, CKO a ostatné činnosti v zmysle MP SO v platnom znení: • vypracovanie návrhu zmluvy o NFP/dodatku k zmluve o NFP/vzostupne číslovanú aktualizáciu príloh rozhodnutia o NFP, • výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu, • výkon finančnej kontroly na mieste u prijímateľov pomoci, • výkon overovania kontroly výročných/záverečných/následných monitorovacích správ projektu, • evidencia/aktualizácia a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do ITMS2014+, • riadenie implementácie projektov, zabezpečovanie procesov zmenového konania, finančné riadenie, monitorovanie a kontrola projektov, • zabezpečuje finančnú kontrolu procesu verejného obstarávania v rámci implementácie projektov/projektových zámerov vrátane spracovania dokumentácie z procesu kontroly, • identifikácia individuálnych nezrovnalostí na projektovej úrovni, • spolupráca pri tvorbe a aktualizácii riadiacej dokumentácie súvisiacej s procesmi implementácie, finančného riadenia, monitorovania, nezrovnalostí, • archiváciu príslušnej dokumentácie v predpísanom časovom období.
 
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby
Panenská  21
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
 
 
Profil uchádzača
Predpoklady
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
 
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov
Nie
 
 
Kvalifikačné predpoklady
Vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
 
 
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky
Nie
 
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť
Nie
 
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
 
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami
nevyžaduje sa
 
Ďalšie požiadavky
- samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, - komunikačné a prezentačné schopnosti, - znalosť práce s PC - Windows, MS Office, Internet; Požadované odborné znalosti: - znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č.122 /2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov; - znalosť platných právnych predpisov SR a EÚ v oblasti implementácie EŠIF, najmä zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; Systému riadenia EŠIF 2014 – 2020; Systému finančného riadenia ŠF, KF a ENRF v PO 2014 – 2020; znalosť práce s IMTS2014+; - znalosť projektového cyklu a princípov riadenia projektového cyklu v podmienkach EŠIF (dopytové projekty, národné projekty a projekty technickej pomoci); - znalosť realizácie práv a povinností zmluvných strán pri realizácii aktivít projektu, znalosť obsahu zmluvy/rozhodnutia pre usmerňovanie prijímateľov a riešenie ťažkostí pri implementácii projektu v súlade so zmluvou/rozhodnutím, predchádzanie vzniku nezrovnalostí, riadne a včasné mimoriadne ukončenie projektu; - znalosť postupov zmenového konania vo väzbe na charakter zmien v projektoch EŠIF; - znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr; - vítaná prax a skúsenosti v oblasti implementácie EŠIF a v oblasti poskytovania štátnej pomoci.
 
 
Zoznam požadovaných dokumentov
  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  2. Profesijný štruktúrovaný životopis (vlastnoručne podpísaný)
  3. Motivačný list (vlastnoručne podpísaný)
  4. Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  5. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania
  6. kópia dokladu alebo čestné vyhlásenie, ktorými uchádzač preukazuje ovládanie cudzieho jazyka na požadovanej úrovni
 

Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:

  • v listinnej podobe

    V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.

  • v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní

    V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.

    • bez autentifikácie (bez použitia eID karty)

      V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.

    • s autentifikáciou (s použitím eID karty)

      V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.

 
 
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania
08.11.2017
 
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi
15.11.2017
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe
https://open.slovensko.sk/vk
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe
Ministerstvo vnútra SR personálny odbor sekcia personálnych a sociálnych činností a osobný úrad Pribinova 2 812 72 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
 
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania
december 2017
 
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania
Ministerstvo vnútra SR Pribinova 2 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
 
Spôsob vykonania výberového konania
písomná časť a ústna časť
 
 
Kontaktná osoba
Meno
JUDr. Janka Borušovičová
 
Telefónne číslo
+421250944346