Výberové konanie
Identifikátor výberového konania
VK/2019/5147
 
Služobný úrad
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
 
Sídlo služobného úradu
Pribinova 2
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
812 72
 
Druh výberoveho konania
širšie vnútorné výberové konanie
 
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci všetkých služobných úradov
 
Počet obsadzovaných miest
1
 
 
Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste
Organizačný útvar
oddelenie implementácie investičných projektov odboru inklúzie marginalizovaných rómskych komunít sekcie európskych programov Ministerstva vnútra SR
 
Odbor štátnej služby
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
 
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii
hlavný štátny radca - odborník
 
Druh štátnej služby
dočasná štátna služba na zastupovanie štátneho zamestnanca, ktorý je na materskej dovolenke, rodičovskej dovolenke, alebo na dovolenke, ktorá bezprostredne nadväzuje na materskú dovolenku alebo na rodičovskú dovolenku
 
Najnáročnejšia činnosť
Tvorba stratégie a štátnej politiky vo vymedzenej oblasti na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.
 
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť
Podieľa sa na príprave a implementácii projektov z európskych štrukturálnych a investičných fondov v rámci Sprostredkovateľského orgánu pre Operačný program ľudské zdroje v programovom období 2014-2020, zabezpečuje hlavné činnosti ako projektový manažér v súlade s MP SO v platnom znení a v zmysle metodiky ÚV SR a CKO, vykonáva najmä: • vypracovanie návrhu zmluvy o poskytnutí NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP/rozhodnutia o zmene rozhodnutia o schválení žiadosti o NFP, • výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu, • výkon finančnej kontroly na mieste u prijímateľov pomoci ako člen kontrolnej skupiny, • výkon overovania kontroly výročných/záverečných/následných monitorovacích správ projektu, • podieľa sa na riadení implementácie projektov, procesov zmenového konania, finančného riadenia, monitorovania a kontroly projektov, • spolupracuje pri kontrole procesov verejného obstarávania z hľadiska vecnej realizácie, vrátane spracovania dokumentácie z procesu kontroly, • spolupracuje pri tvorbe a aktualizácii riadiacej dokumentácie súvisiacej s procesmi implementácie, finančného riadenia, monitorovania, • archiváciu príslušnej dokumentácie v predpísanom časovom období, • evidenciu/aktualizáciu a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do ITMS2014+, • ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca.
 
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby
 
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
 
 
Profil uchádzača
Predpoklady
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
 
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov
Nie
 
 
Kvalifikačné predpoklady
Vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
 
 
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky
Nie
 
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť
Nie
 
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
 
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami
nevyžaduje sa
 
Ďalšie požiadavky
- najmä samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, - komunikačné a prezentačné schopnosti, - ovládanie práce s PC, internetom a emailovým klientom; MS Office – pokročilý Požadované odborné znalosti: - znalosť platných právnych predpisov a legislatívy SR a EÚ v oblasti implementácie EŠIF, najmä: zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; Systému riadenia EŠIF 2014 – 2020; Systému finančného riadenia ŠF, KF a ENRF v PO 2014 – 2020; znalosť práce s IMTS2014+ - znalosť procesov a postupov projektového riadenia projektov spolufinancovaných z EŠIF a kompetencií konkrétnej štandardizovanej pozície AK EŠIF v súlade s MP ÚV SR č. 22 - znalosti z projektového riadenia EŠIF so zameraním na technickú a stavebnú oblasť - znalosti projektového cyklu a princípov riadenia projektového cyklu v podmienkach EŠIF (dopytové projekty, národné projekty a projekty technickej pomoci) - znalosť realizácie práv a povinností zmluvných strán pri realizácii aktivít projektu, znalosť obsahu zmluvy pre usmerňovanie prijímateľov a riešenie ťažkostí pri implementácii projektu v súlade so zmluvou, predchádzanie vzniku nezrovnalostí, riadne a včasné mimoriadne ukončenie projektu, - znalosť postupov zmenového konania vo väzbe na charakter zmien v projekte, - znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr, - znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a ďalších.
 
 
Zoznam požadovaných dokumentov
  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  2. Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  3. Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  4. Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  5. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
  6. čestné vyhlásenie o trvaní štátnozamestnaneckého pomeru podľa zákona č. 55/2017 Z.z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov ku dňu prihlásenia sa do výberového konania.
 

Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:

  • v listinnej podobe

    V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.

  • v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní

    V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.

    • bez autentifikácie (bez použitia eID karty)

      V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.

    • po autentifikácii (s použitím eID karty)

      V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.

 
 
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania
14.08.2019
 
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi
21.08.2019
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe
https://open.slovensko.sk/vk
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky sekcia personálnych a sociálnych činností a osobný úrad personálny odbor Pribinova 2 812 72 Bratislava
 
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania
september 2019
 
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky Pribinova 2 Bratislava
 
Spôsob vykonania výberového konania
písomná časť a ústna časť
 
Iné
Upozornenie pre uchádzačov podávajúcich žiadosť o zaradenie do výberového konania v listinnej podobe: V žiadosti o zaradenie do výberového konania je potrebné uvádzať všetky náležitosti v súlade s § 3 vyhlášky Úradu vlády Slovenskej republiky č. 127/2017 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o výberových konaniach v platnom znení.
 
 
Kontaktná osoba
Meno
Mgr. Mária Šagátová
 
Telefónne číslo
+421250944412