Výberové konanie
Identifikátor výberového konania
VK/2019/2514
 
Služobný úrad
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
 
Sídlo služobného úradu
Pribinova  2
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
812 72
 
Druh výberoveho konania
užšie vnútorné výberové konanie
 
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie
štátni zamestnanci a nadbytoční štátni zamestnanci služobného úradu, ktorý vyhlasuje výberové konanie
 
Počet obsadzovaných miest
1
 
 
Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste
Organizačný útvar
oddelenie platieb projektov štrukturálnych fondov EÚ odboru rozpočtu a financovania sekcie ekonomiky
 
Odbor štátnej služby
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
 
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii
generálny štátny radca - odborník
 
Druh štátnej služby
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
 
Najnáročnejšia činnosť
Koordinovanie celoštátneho a medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva.
 
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť
Komplexné zabezpečenie činností súvisiacich s finančným riadením európskych štrukturálnych a investičných fondov pri implementácii operačných programov Efektívna verejná správa a Ľudské zdroje v programovom období 2014 - 2020 na pozícii finančný overovateľ: - výkon finančnej kontroly žiadostí o platbu, - vedenie evidencie žiadostí o platbu a súhrnných žiadostí o platbu, - vedenie evidencie zmlúv o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, - sledovanie a vyhodnotenie dodržiavania termínov pre proces schvaľovania a úhrady žiadostí o platbu vrátane informovania certifikačného orgánu, - vypracovanie súhrnných žiadostí o platbu, - aktualizácia údajov v informačných systémoch platobnej jednotky, - vypracovanie a aktualizácia Manuálu procedúr platobnej jednotky, - archivácia dokumentov súvisiacich s činnosťou oddelenia, - ostatné činnosti v súlade s popisom pracovných činností definovaných v Manuáli procedúr platobnej jednotky.
 
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby
 
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
 
 
Profil uchádzača
Predpoklady
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
 
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov
Nie
 
 
Kvalifikačné predpoklady
Vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
 
 
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky
Nie
 
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť
Nie
 
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
 
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami
nevyžaduje sa
 
Ďalšie požiadavky
- samostatnosť, svedomitosť a spoľahlivosť, adaptabilita a flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti - znalosť práce s PC - MS Office ( Word, Excel, PowerPoint, Outlook), na úrovni užívateľ; - znalosť informačného systému ITMS2014+; - znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č.18 /2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov, zákona č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a ďalších; - znalosti z problematiky európskych štrukturálnych a investičných fondov, osobitne znalosť zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a ďalších.
 
 
Zoznam požadovaných dokumentov
  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  2. Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  3. Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  4. Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  5. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
  6. čestné vyhlásenie o trvaní štátnozamestnaneckého pomeru podľa zákona č. 55/2017 Z.z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov ku dňu prihlásenia sa do výberového konania.
  7. kópia dokladu o ovládaní cudzieho jazyka alebo písomné čestné vyhlásenie o ovládaní cudzieho jazyka, ak je osobitnou požiadavkou znalosť cudzieho jazyka
 

Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:

  • v listinnej podobe

    V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.

  • v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní

    V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.

    • bez autentifikácie (bez použitia eID karty)

      V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.

    • po autentifikácii (s použitím eID karty)

      V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.

 
 
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania
10.04.2019
 
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi
17.04.2019
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe
https://open.slovensko.sk/vk
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky sekcia personálnych a sociálnych činností a osobný úrad personálny odbor Pribinova 2 812 72 Bratislava
 
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania
máj 2019
 
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky Pribinova 2 Bratislava
 
Spôsob vykonania výberového konania
písomná časť a ústna časť
 
Iné
Upozornenie pre uchádzačov podávajúcich žiadosť o zaradenie do výberového konania v listinnej podobe: V žiadosti o zaradenie do výberového konania je potrebné uvádzať všetky náležitosti v súlade s § 3 vyhlášky Úradu vlády Slovenskej republiky č. 127/2017 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o výberových konaniach.
 
 
Kontaktná osoba
Meno
JUDr. Janka Borušovičová
 
Telefónne číslo
+421250944346