Výberové konanie
Identifikátor výberového konania
VK/2018/7153
 
Služobný úrad
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
 
Sídlo služobného úradu
Pribinova  2
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
812 72
 
Druh výberoveho konania
vonkajšie výberové konanie
 
Vymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie
štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej služby
 
Počet obsadzovaných miest
1
 
 
Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom mieste
Organizačný útvar
oddelenie finančného riadenia odboru operačného programu efektívna verejná správa sekcie európskych programov
 
Odbor štátnej služby
1.03 - Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únie
 
Obsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii
hlavný štátny radca - odborník
 
Druh štátnej služby
dočasná štátna služba na voľné štátnozamestnanecké miesto odborníka, ktorý je dočasne potrebný na plnenie úloh štátnej služby
 
Najnáročnejšia činnosť
Tvorba stratégie a štátnej politiky vo vymedzenej oblasti na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému s najširšími vonkajšími a vnútornými väzbami na ďalšie zložité a rozsiahle systémy rôznych odborov a smerov s dôsledkami za rozhodnutia s celoštátnym a medzinárodným dosahom na úrovni ministerstva. Koordinovanie celoštátneho alebo medzištátneho systému a určovanie zásad alebo postupov čerpania prostriedkov Európskej únie na úrovni ministerstva.
 
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť
Podieľa sa na príprave a implementácii operačného programu efektívna verejná správa na programové obdobie 2014-2020, v rámci Riadiaceho orgánu pre OPEVS zabezpečuje hlavné činnosti ako projektový manažér v súlade s MP RO v platnom znení a v zmysle metodiky CKO, vykonáva najmä: • vypracovanie návrhu zmluvy o poskytnutí NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP/rozhodnutia o zmene rozhodnutia o schválení žiadosti o NFP, • podieľa sa na podpore prípravy národných projektov vo fáze pred predložením ŽoNFP, • výkon administratívnej finančnej kontroly žiadostí o platbu, • výkon finančnej kontroly na mieste u prijímateľov pomoci ako člen kontrolnej skupiny, • podieľa sa na výkone overovania kontroly výročných/záverečných/následných monitorovacích správ projektu, • spolupracuje na implementácii projektov, procesoch zmenového konania, finančnom riadení, monitorovaní a kontrole projektov, • spolupracuje pri kontrole procesov verejného obstarávania z hľadiska vecnej realizácie, vrátane spracovania dokumentácie z procesu kontroly, • spolupracuje pri tvorbe a aktualizácii riadiacej dokumentácie súvisiacej s procesmi implementácie, finančného riadenia, monitorovania, • archiváciu príslušnej dokumentácie v predpísanom časovom období, • evidenciu/aktualizáciu a sledovanie/vyhodnocovanie údajov zadávaných do ITMS2014+, • ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca.
 
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby
 
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
 
 
Profil uchádzača
Predpoklady
vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
ovládanie štátneho jazyka
bezúhonnosť
 
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov
Nie
 
 
Kvalifikačné predpoklady
Vzdelanie
vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
 
 
Požiadavky
Na obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky
Nie
 
Vyžaduje sa zdravotná spôsobilosť
Nie
 
Vyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka
Anglický (B1 – Úroveň mierne-pokročilá)
 
Vyžaduje sa odborná prax
Odborná prax v oblasti finančného a projektového riadenia EŠIF alebo v oblasti implementácie fondov EÚ minimálne 1 rok
 
Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami
nevyžaduje sa
 
Ďalšie požiadavky
- najmä samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti; - ovládanie práce s PC, internetom a emailovým klientom; MS Office – pokročilý; - znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov; - znalosť platných právnych predpisov SR a EÚ v oblasti implementácie EŠIF, najmä: zákona č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov; - Systému riadenia EŠIF 2014 – 2020; Systému finančného riadenia ŠF, KF a ENRF v PO 2014 – 2020; znalosť práce s IMTS2014+; - znalosť postupov výkonu kontroly projektov spolufinancovaných z EŠIF a kompetencií konkrétnej štandardizovanej pozície AK EŠIF v súlade s MP CKO č. 22; - znalosť projektového cyklu a princípov riadenia projektového cyklu v podmienkach EŠIF (dopytové projekty, národné projekty a projekty technickej pomoci); - znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr.
 
 
Zoznam požadovaných dokumentov
  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  2. Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  3. Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  4. Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  5. Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
  6. kópia dokladu alebo čestné vyhlásenie, ktorými uchádzač preukazuje ovládanie cudzieho jazyka na požadovanej úrovni
  7. čestné vyhlásenie o požadovanej praxi
 

Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi:

  • v listinnej podobe

    V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.

  • v elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní

    V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.

    • bez autentifikácie (bez použitia eID karty)

      V tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom.

    • po autentifikácii (s použitím eID karty)

      V tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.

 
 
Informácie o výberovom konaní
Dátum vyhlásenia výberového konania
26.10.2018
 
Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi
06.11.2018
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe
https://open.slovensko.sk/vk
 
Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe
Ministerstvo vnútra SR personálny odbor sekcia personálnych a sociálnych činností a osobný úrad Pribinova 2 812 72 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
 
Predpokladaný termín uskutočnenia výberového konania
november - december 2018
 
Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania
Ministerstvo vnútra SR Pribinova 2 Bratislava
 
Spôsob vykonania výberového konania
písomná časť a ústna časť
 
 
Kontaktná osoba
Meno
JUDr. Janka Borušovičová
 
Telefónne číslo
+421250944346